juli 2016

CrossKnowledge wederom genomineerd voor de HR Excellence Award

Ook dit jaar is CrossKnowledge in België genomineerd werd voor de HR Excellence Awards 2016 in de volgende categorie:

BEST LEARNING & DEVELOPMENT COMPANY

De 6 genomineerden 2016 in deze categorie zijn: CrossKnowledge; Kluwer Opleiding; Quality Training; Quintessence Consulting; SD Worx Learning; Securex L&D.

Deze  nominatie is het resultaat van een objectieve enquête die werd uitgevoerd tussen 15 april en 16 mei 2016 onder 1.500 HR beslissers en een 1.000-tal andere c-suite leiders, met de bedoeling de HR service providers aan te duiden die zij beschouwen als de beste performers voor het ondersteunen van hun HRM-gerelateerde transformatie, processen, talent management programma’s, comp&ben, enz.

Het feit wij weer genomineerd zijn voor een Award 2016, bewijst dat we in grote mate erkend en gewaardeerd worden, niet alleen door onze klanten, maar ook door de hele HR community. Awards winnaars zullen worden bekendgemaakt tijdens de gala-avond op 17 november 2016.

Take your transformation
to the next level