mei 2016

CrossKnowledge lanceert de Nyenrode Masterclass in Learning & Development Leadership

Nyenrode, de nr. 1 business school in Nederland (volgens de Nationale Studenten Enquête 2015), lanceert dit initiatief in samenwerking  met een groot aantal (internationale) bedrijven uit verschillende bedrijfstakken waaronder: Facebook, Nike, IBM, Bayer, KPN, Gazprom, Rabobank, McKinsey, Danone, ING, KLM, Baker & McKenzie, Carslberg, Ahold, BAM, Arcadis, Jacobs, Lely en CrossKnowledge.

NBU_logo plusProf. dr. Nick van Dam (Nyenrode hoogleraar Corporate L&D en McKinsey Global Chief Learning Officer) is de academic director voor de Masterclass en Drs. Jan Rijken (Director CrossKnowledge Learning Institute) is de voorzitter van de programma adviesraad waarin executives van alle hiervoor genoemde bedrijven deelnemen.

Meer informatie over de Nyenrode Masterclass:

• De Masterclass is een zeven maanden durende ‘reis’ met 3 face-to-face blokken van 2 dagen, waar de nadruk zal liggen op het ontwikkelen van strategische vaardigheden. Deze sessies vinden plaats op de campus van Nyenrode Business School, programma data worden via de Nyenrode site gecommuniceerd.Nyenrode_CTA_small_280x280
  • De investering voor de Masterclass bedraagt € 6.950, – (exclusief BTW) per persoon. Dit bedrag omvat: het collegegeld, de materialen, het gebruik van de digitale leeromgeving, executive coaching, deelname aan virtual classroom sessies en catering (waaronder 3 diners).
  • Na afloop van de Masterclass ontvangen deelnemers u een waardevol certificaat van deelname en voltooiing van Nyenrode Business Universiteit.
  • Alle deelnemers krijgen toegang tot een online leeromgeving van CrossKnowledge, waarop geselecteerde digitale learning materialen, waaronder video’s, web based training modules, webinar recordings, samenvattingen van boeken, performance support tools en artikelen, te vinden zijn – op dit portal zal ook de social learning plaatsvinden.
  • Toekomstige deelnemers kunnen zich aanmelden voor dit programma door het inschrijfformulier op de website in te vullen. Na aanmelding worden belangstellenden uitgenodigd voor een interview als onderdeel van de selectie om homogeniteit van de groep te waarborgen en deelnemers verwachtingen helder te krijgen.

Voor meer informatie of details kunt u de website bezoeken of contact opnemen met:

Diederik Slob, Nyenrode Business Universiteit

mld@nyenrode.nl