december 2016

Krijg Grote Dingen gedaan door middel van Connectional Intelligence: een nieuw videocast programma met Erica Dhawan

De mogelijkheden van connecties zijn nu oneindig. We kunnen mensen bereiken van wie we eerder dachten dat ze buiten ons bereik waren en relaties ontwikkelen die we niet voor mogelijk hielden. Wat een geweldige kans om te profiteren van deze collectieve intelligentie!

In dit programma deelt Erica Dhawan haar onderzoek en ervaring met wat zij “connectional intelligence” noemt; de mogelijkheid om de diversiteit die de wereld aan mensen, netwerken, disciplines en middelen biedt, te combineren, door wereldwijd connecties aan te gaan die een ongekende waarde en betekenis creëren . Vrijwel iedereen kan zijn potentieel maximaliseren en baanbrekende prestaties bereiken, door dit cruciale vermogen te ontwikkelen. Het is de beste, meest efficiënte en krachtige manier om elke droom waar te maken en grote dingen gedaan te krijgen.

Bekijk het programma intro:

Ontdek de videocast:

Videocast 1: De kunst om toptalent te behouden

Toptalent behouden en aantrekken is tegenwoordig een cruciale zaak voor organisaties. Erkenning en financiële compensaties zijn niet altijd het meest efficiënte antwoord. Via het verhaal over Frito-Lay, onthult Erica Dhawan een krachtige manier om talent te behouden en aan te trekken.

Videocast 2: 3 manieren om uw personeel in één klik slimmer te maken

Organisaties kunnen diverse netwerken zowel binnen als buiten het bedrijf gaan gebruiken, op een manier die medewerkers slimmer maakt en waardoor men beduidend betere resultaten kan behalen. Erica Dhawan geeft 3 manieren aan via een waar verhaal van Colgate om ingewikkelde problemen efficiënter op te lossen.

Videocast 3: Het coöperatieve voordeel

Samenwerking tussen medewerkers is een winstgevend voordeel omdat dat het verschil kan maken met concurrentie. Dat is de reden waarom veel ondernemingen samenwerking tussen stafleden meenemen tijdens prestatiebeoordelingen. Erica Dhawan legt uit hoe u meer coöperatief kunt worden.

Videocast 4: Hoe kan men samenwerken in onvoorspelbare omgevingen?

De zakenwereld is steeds minder voorspelbaar en het is steeds moeilijker voor ondernemingen om samen te werken. Desondanks is het in de constant veranderende omgevingen essentieel om agiliteit te ontwikkelen om tijdig en doeltreffend in alle situaties efficiënt samen te werken. Via het verhaal van de Oreo-tweet, toen de stroom uitviel tijdens de Super Bowl, geeft Erica Dhawan aan hoe men deze agiliteit kan verbeteren.

Videocast 5: Networking: kwantiteit of kwaliteit?

Veel particulieren en talrijke ondernemingen zijn gefocust op het aantal connecties dat ze hebben. Er is één ding dat belangrijker is dan de kwantiteit van de connecties, en dat is de kwaliteit ervan. Is er geen sprake van kwaliteit, dan kunnen uw grote hoeveelheden connecties zinloos zijn. Erica Dhawan geeft haar kwaliteitscriteria aan en legt uit hoe u die van u kunt verbeteren.

Videocast 6: Think outside the silo

Thinking outside the silo and tapping into the resources of external stakeholders is a great way to solve a variety of problems. But in order to achieve this, you first need to convince stakeholders to collaborate with you, which is not an easy task. In this SAP case study, Erica Dhawan analyzes how to make this happen.

Videocast 7: Twee vliegen in één klap met 110 miljoen gebruikerss

De grootste successen vinden vaak hun oorsprong in het feit dat er twee problemen werden samengevoegd om vervolgens voor alle twee één oplossing te vinden. Hoe kunt u zulke problemen herkennen als ze in eerste instantie heel erg verschillend lijken? Duolingo, de site om talen via spelletjes te leren, is een goed voorbeeld van het type succes dat werd behaald door twee problemen bijeen te voegen.

Inschrijving CrossKnowledge Newsletter