september 2016

CrossKnowledge voor het 5de opeenvolgende jaar genoemd als “2016 Top 20 Learning Portal” door Trainingindustry.com

CrossKnowledge, een Wiley Brand, is onderscheiden als een 2016 Top 20 learning portal door Training Industry —een bedrijf dat opleidingsprofessionals helpt om de informatie, het inzicht en de tools te krijgen die nodig zijn om de business of learning effectief te kunnen managen. Deze erkenning bevestigt de positie van CrossKnowledge als een van ’s werelds meest toonaangevende providers van digitale leeroplossingen voor bedrijven.

De selectie voor de Top 20 Learning Portal Companies Lijst van dit jaar is gebaseerd op de volgende criteria:

• Breedte van de functionaliteit en de mogelijkheden
  • Inzet voor de corporate training industrie
  • Zichtbaarheid binnen de industrie, innovatie, en impact
  • Aantal en zwaarte van de klanten
  • Geografisch bereik
  • Bedrijfsgrootte en groeipotentieel

TI_Top-20-Badges_LearningPortal2016_small copySeeing our platforms recognized as best-in-class is such a gratifying experience. We know that it’s more important now more than ever to be at the forefront of learning technology. That means we are constantly adjusting to make sure that the technology we provide produces meaningful results for both the employees and companies that use them.”  aldus Steve Fiehl, Chief Innovation Officer bij CrossKnowledge
Finding the right match in a learning technology partner can not only aid in your employees’ ability to retain the information shared in the program but can also significantly improve marketability and engagement.
zegt Ken Taylor, President, Training Industry, Inc.

Ontdek hier meer over onze andere awards.

Take your transformation
to the next level