september 2016

CrossKnowledge en haar klanten winnen 5 medailles in de 2016 Brandon Hall Group Excellence Awards

CrossKnowledge, een werelwijd leider op het vlak van geïntegreerde digital learning, en haar klanten hebben verschillende Brandon Hall Group awards gewonnen . De awards zijn op 7 september 2016 bekendgemaakt. Omdat ze worden gezien als de “Academy Awards van Human Capital Management,”  is het Brandon Hall Group Excellence Awards Program het meest prestigieuze award programma binnen de industrie.

CrossKnowledge en haar klanten zijn in de volgende categorieën in de prijzen gevallen:

Best Advance in Competencies and Skill Development Valeo en CrossKnowledge

Valeo, de Franse fabrikant van auto-onderdelen, won de Silver Medal for Best Advance in Competencies and Skill Development. CrossKnowledge heeft met Valeo samengewerkt in de creatie van Valeo C@mpus, een blended e-learning platform om de werknemers van Valeo de nieuwste vaardigheden aan te leren.

Best Use of Blended Learning Nocibé en CrossKnowledge

Nocibé won de Silver Medal for Best Use of Blended Learning. In samenwerking met CrossKnowledge ontwikkelde dit Franse parfumbedrijf een verreikend opleidingsprogramma om bij de retail-salesmedewerkers een uitmuntend gevoel voor klantenservice te ontwikkelen .

Brandon Hall Excellence Awards 2016 - Silver medal

Best Learning Program Supporting a Change Transformation Business Strategy Air France-KLM en CrossKnowledge

Air France-KLM won de Silver Medal for Best Learning Program Supporting a Change Transformation Business Strategy. In 2014 is Air France-KLM de samenwerking met CrossKnowledge aangegaan om samen een transformational learning portal op te zetten voor de 8.000 managers, in 2015 gevolgd door een platform dat is ontworpen speciaal voor de 400 top executives.

Best Launch of a Corporate Learning University Socomec en CrossKnowledge

Best Strategy for a Corporate Learning University Thales en CrossKnowledge

Thales en Socomec ontvingen ieder een Bronzen award ter erkenning van de corporate learning universities die CrossKnowledge voor hen heeft ontworpen. Thales won voor Best Strategy for a Corporate Learning University en Socomec won voor Best Launch of a Corporate Learning University.

Brandon Hall Excellence Awards 2016 - Bronze medal

« Winning a Brandon Hall Group Excellence Award means an organization is an elite innovator within Human Capital Management. The award signifies that the organization’s work represents a leading practice in the HCM function »

aldus Rachel Cooke, Chief Operating Officer bij Brandon Hall Group en voorzitter van het awards programma.

De inzendingen voor de awards zijn beoordeeld door een panel van ervaren, onafhankelijke senior experts uit de industrie, Brandon Hall Group analysten, en executives. De beoordeling is gebaseerd op de volgende criteria: passend bij de behoefte, design van het programma, functionaliteit, innovatie, en algehele meetbare voordelen.

Excellence Award winnaars zullen worden gehuldigd tijdens de Brandon Hall Group’s HCM Excellence Conference, die wordt gehouden van 24 tot en met 27 januari in het PGA National Resort in Palm Beach Gardens, Florida.

Over CrossKnowledge :

CrossKnowledge is een boeiende, vooruitstrevende digital learning solution, die inspeelt op alle zakelijke uitdagingen en niet alleen individuen maar ook volledige organisaties kan veranderen. Wij bieden een op maat gemaakte, volledig geïntegreerde leeroplossing, die wij zeer snel kunnen implementeren. CrossKnowledge’s leeroplossing is compleet: onze cutting-edge technologie en world-class content komen samen in een blended omgeving. Alleen CrossKnowledge heeft de ervaring, vaardigheid en vooruitziende blik om u te helpen een innovatieve en effectievere leeroplossing te bouwen. CrossKnowledge, een Wiley merk, bedient meer dan 10 miljoen gebruikers in 130 landen.

Over Brandon Hall Group :

Brandon Hall Group is een Human Capital Management onderzoeks- en adviesbureau dat inzicht biedt op het vlak van verschillende key performance gebieden, zoals Learning & Development, Talent Management, Leadership Development, Talent Acquisition, en Workforce Management.

Met meer dan 10.000 klanten wereldwijd en 20 jaar ervaring in het leveren van onderzoek en advies, is Brandon Hall Group gericht op de ontwikkeling van onderzoek dat de prestaties ondersteunt binnen opkomende en grote organisaties, en daarnaast strategische inzichten biedt voor managers en professionals die verantwoordelijk zijn voor de groei en de bedrijfsresultaten.

Take your transformation
to the next level