april 2017

CrossKnowledge haalt de top 15 van Craig Weiss Group’s 2017 Top 50 LMS Rapport

CrossKnowledge is erkend als onderdeel van de top 50 LMS providers door de Craig Weiss Group. De e-learning analist, spreker en auteur, Craig Weiss, heeft wereldwijd meer dan 1000 LMS-en geanalyseerd en de beste daarvan verzameld in een rapport. CrossKnowledge staat op de 15de positie.

Het rapport toont een profieloverzicht van elk LMS waarin die aspecten waarop de heer Weiss de LMS-en beoordeeld heeft, tot uitdrukking komen. Deze aspecten omvatten zaken als de kosten, prijzen, data security/privacy, de nieuwste functionaliteiten, de roadmap, hosting, support en training.

“Bij CrossKnowledge is onze visie op het LMS dat het onze klanten moet voorzien van een uniforme leeromgeving waarin een hechte integratie van technologie, content en services wordt geboden en daarom plaatsen wij de learner in het centrum van de leerervaring”, aldus Steve Fiehl, Chief Innovation Officer en mede-oprichter van CrossKnowledge.

Met de recente toevoeging van CrossKnowledge Blendedˣ, een nieuwe trainingservaring  voor blended leren gebaseerd op een innovatieve mix van sociale activiteiten, mobiel en gamification, is ons leerplatform nu klaar om vrijwel alle trainingsprogramma’s aan te kunnen.

“De volgende generatie van online learning zal worden ingezet voor alle niveaus en alle soorten apparaten. En intussen zorgen analytische data dat corporate leren  op zowel werknemers- als op klantniveau wordt gestimuleerd. CrossKnowledge heeft mij laten zien dat zij in de komende jaren thuishoren tussen de leiders,” aldus Craig Weiss, CEO en Lead Analyst, The Craig Weiss Group, LLC.

Over het TOP50 LMS Rapport

Het jaarlijkse rapport laat de keuzes van Craig Weiss zien voor de Top 50 LMS-en van het jaar, een selectie die is gebaseerd op verschillende criteria die hij verduidelijkt op zijn website en in het rapport zelf. Uiteindelijk biedt het rapport waardevolle inzichten voor learning professionals die de aanschaf van een learning management systeem overwegen. Naast de gedetailleerde profielen van de 50 learning management systemen, biedt het rapport ook een algemene analyse van de markt en unieke top 3 LMS lijsten voor verschillende verticals.

Over CrossKnowledge
Met meer dan 10 miljoen gebruikers in 130 landen is CrossKnowledge een van ’s werelds meest toonaangevende aanbieders van distance learning. De CrossKnowledge oplossingen zijn geschikt voor bedrijven van elke omvang, en helpen hen om hun strategieën succesvol uit te rollen en de competenties van elke individuele medewerker meetbaar te ontwikkelen. Deze oplossingen zijn ontwikkeld met behulp van state-of -the-art content, sociale en mobiele technologie en trainingsexpertise waarin de meest recente bevindingen op het gebied van pedagogisch onderzoek en 16 jaar ervaring en best practices samenkomen. CrossKnowledge is onderdeel van de Wiley groep.