mei 2017

CrossKnowlegde genoemd als een van de 2017 Top 20 Content Development Companies door TrainingIndustry.com

CrossKnowledge, een Wiley merk, en toonaangevend op het gebied van digitale leeroplossingen, is erkend als een van de Top 20 Content Development Companies door Training Industry.

Deze lijst waardeert de 2017 Top 20 Content Development bedrijven in de training industrie en is bedoeld om organisaties te helpen bij het zoeken naar de juiste trainingspartner.

De geselecteerde bedrijven hebben op vele gebieden uitmuntendheid getoond, waaronder:

• Zichtbaarheid binnen de industrie, innovatie en impact
  • Vermogen om verschillende soorten types content te ontwikkelen en leveren
  • Bedrijfsgrootte en groeipotentieel
  • Breedte en diepte van expertise
  • Kwaliteit van de klanten
  • Geografisch bereik

“De organisaties die voor de lijst van dit jaar zijn geselecteerd, blijven grote stappen maken op het vlak van game-based learning en trainingsversterkende en ondersteunende mechanismen,” aldus Ken Taylor, president van Training Industry, Inc. “De 2017 Top Content Development Companies List is een verzameling van de meest innovatieve en geavanceerde providers die het in zich hebben learning content en oplossingen aan te bieden die volledig aansluiten op de behoeften van hedendaagse trainingsprogramma’s.”

“Het content development segment van de corporate training markt is een van de meest actieve en gewilde segmenten,” zegt Doug Harward, CEO van Training Industry, Inc. “Deze lijst benoemd de sterkste content development providers, die in staat zijn om de leerervaring te veranderen op basis van hun bekwaamheid op het gebied van leertechnologieën en de diepgang van hun vakkennis.”

CrossKnowledge ondersteunt honderden bedrijven in het bouwen en leveren van efficiënte leerstrategieën. Onze klanten zijn onder Ricoh Americas CorporationL’Oréal, Schneider Electric, en Sanofi.

Over CrossKnowledge
CrossKnowledge, een Wiley merk, is toonaangevend op het gebied van digital learning met meer dan 10 miljoen gebruikers onder haar vele partners en klanten. CrossKnowledge combineert cutting-edge technologie, content van wereldklasse, en deskundige begeleiding om aangepaste geïntegreerde leeroplossingen te creëren die bedrijfssucces verwezenlijken en individuen en organisaties transformeren.

Over Training Industry, Inc.
Training Industry brengt het laatste nieuws, artikelen, casestudies en best pratices in de trainingsindustrie en publiceert jaarlijkse Top 20 en Watch List-rapporten die betrekking hebben op veel sectoren die van belang zijn voor de bedrijfsopleidingsfunctie. De focus ligt op het helpen van toegewijde bedrijven en het voorzien van de juiste informatie, inzichten en tools aan trainingsprofessionals, die nodig zijn om de business of learning beter te kunnen managen.